Home

Precis hemkommen från jobbet! Det gick jättebra idag men var väldigt lugn på jobbet. Beror väl på vädret I guess för det verkade vara relativt lugnt på hela stan. Idag satt jag hemma i stort sett hela dagen tills Tobbe och Madde kom förbi och höll mig sällskap när jag diskade och grejade lite. När jag hoppade in i duschen drog dom iväg och precis när jag började sminka mig kom Johan hem från jobbet :) Madde och Tobbe plockade upp mig och vi tre åkte ut till Malin, Kenneth och deras sötnosiga döttrar Emilia och Olivia. Vi hade så mysigt så :) Nicklas kom dit, Rolle och Eve kom också efter en stund men jag hann tyvärr inte stanna så länge eftersom att jag skulle till jobbet. Tog bussen dit och jobbade från halv sju tills klockan elva :) Hade en riktigt bra dag (slutet av dagen iallafall. Nu är jag hemma, ska glo på tv och varva ner en stund och sen decka.

I morgon blir det Bäck, träffa Jonna och på kvällen ska jag hem till Carros familj och ringa till Carro i Tyskland. Saknar min pärla smärtsamt mycket! :) På Måndag jävlar ska jag sätta igång och träna igen! Saknat det som fan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0