First day at work

Imorse klev jag upp, duschade, fixade mig, klädde på mig och när jag var klar drog jag hemm till Madde där Tobbe, Malin, Emilia och Olivia också var. Hann bara vara där en halvtimma, umgås och mysa med Olivia innan jag var tvungen att dra till jobbet. Cyklade förbi hemma och hämtade en grej bara och sen drog jag upp på stan. Jobbade för första gången på ett halvår idag och det gick rätt fort att lära sig allt igen faktiskt! Var riktigt skönt att komma tillbaka :) Så galet skönt att jobba! :) Jobbade mellan 11.00 och 16.00 och nu är jag ledig tills Lördag och sen jobbar jag på Måndag. Perfekt schema faktiskt :) Nu ska jag dra till Oset och sitta i solen med min iPod och bara softa! Är rätt trött idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0