Fint väder

Vigdis plockade ut mig förut och vi åkte ut till Gällersta. Jag satt på en stol ute och solade medans mamma målade husen. Jag la mig sen i soffan under paviljongen och sov en stund. När jag vaknade slog jag på iPoden och lyssnade på riktigt tung musik. Var skönt som fan att sola lite, var ju riktigt varmt och skönt idag ! :) När pappa var klar med maten fick mamma först sin present av mig och det var en klänning som jag tyckte var riktigt fin och hon också. Nu måste hon bara testa den och se om den passar! Efter maten skjutsade pappa hem mig och precis när jag kom innanför dörren ringde dom från jobbet och sa att jag inte behövdes idag. Kändes både tråkigt och skönt på samma gång. Tråkigt för att jag vill ha timmar och det är alltid skönt att få jobba, man sover så mycket bättre på kvällarna. Men skönt ändå för nu kan jag grilla med Johan och Per i kväll och så dra iväg och kolla lite i stadsparken på Yeah-festivalen. Nu ska jag ta en dusch och styra upp det här trötta ansiktet lite! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0