Damp

God morgon! Klockan är tio och jag har precis vaknat! För varje dag känner jag mer och mer hur jag vill flytta ut ur den här lägenheten! Det finns lite olika anledningar men den största är grannarnas smällande i dörrarna i och då har jag ändå pratat med dom och bett dom tänka på det. Allt för att psyka kanske?! Jajja, jag ska också börja smälla i dörrarna (nej, det ska jag inte men det vore ju skönt så kanske dom förstod hur jobbigt det är när det smäller i hela min lägenhet för att dom smäller i sin dörr). Okey om det var en, två gånger men sen jag gick upp fär ca tio minuter sen har dom smällt kanske fem gånger. Nog om det! Idag blir det lugnt, ska plocka lite här hemma (ni tror säkert att det är det enda jag gör, haha) och sen vet jag inte. Ska iallafall på spinning med Madde ikväll. Frågan är ju om man orkar ett helt pass, har inte spinnat på flera år men men man måste börja någonstans och jag tänkte att det skulle få bli idag! :) Nej, nu ska jag lyssna på musik, äta frukost, vänta på Vigdis och softa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0