Dagens

Dagens personer: Madde, Johan, Tobbe.
Dagens tänker på: Min älskade vän Carro som är i Tyskland med sin kärlek Manuu! Kom hem nu, båda två!
Dagens saknar: Mp och Jonna!
Dagens mat: Cevapcici, pasta och aiolli.
Dagens outfit: Helgrå i myskläder!
Dagens vettiga: Satte upp lite saker på väggen, bäddade sängen och dammsög hela lägenheten.
Dagens vill se: Immortal technique, R.A the rugged man, Cunninlynguists, Dead Prez, Mobb deep, La coka nostra m.fl. live! Vill, vill, vill!
Dagens vill: Gå ner några kilon!
Dagens hoppas: Att jag får jobbet som badvakt! Får veta denna vecka! Håller tummarna! ;D
Dagens önskar: Att det går bra att jobba på EWS i helgen och att jag kunde äta grönsaker! Vore ju guld!
Dagens träning: Ingen :( I morgon är det jag som tar mig till gymet!
Dagens behöver: Komma ut och fotografera och vara ute lite i naturen!
Dagens måste: Se till att jag och pappa kommer iväg till Kolmården snart! Då ska jag nog skaffa mig ett årskort!
Dagens vikt: 72 kg.
Dagens tv-program: Biggest loser, Desperate housewives och Cougar town!
Dagens smink: Nada!
Dagens planer: I morgon ska jag träna och efter det ska jag antingen gå ner till Arbetsförmedlingen eller så ska jag ringa dig och prata med min handläggare så han får veta hur allt ligger till med jobb och så. Är så nervös inför att få veta om jag får jobbet eller inte!
Dagens låt: Supersci Ft Chords - On the grind
Dagens frukost: Honungsyoughurt, frökusar med smör och ost, multivitamin.
Dagens köp: Nada!
Dagens idé: Börja läsa körkortsteori så jag kan börja försöka ta körkort i höst! Kan vara bra om jag får jobbet i Kumla!
 

  
Supersci Ft Chords - On the grind!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0