We back!

Hey ya´ll. We back now in Örebro! Jag, Carro, Julienne, Andreas, hans son Simon och Martins hund Lii åkte från Ropsten när vi sagt hej då till Lii. Vi åkte till Centralen och efter en stund åkte Andreas och hans son iväg och när vi gick på bussen åkte Julienne iväg! Tack Juli för allt, du är klockren giirl! Vi åkte iallafall bussen från Stockholm klockan fem och när vi var framme på Fredsgatan plockade Carros mamma Netta upp oss och vi åkte hem till mig så jag fick springa upp och lämna min packning. Jag sprang sen ner och vi åkte hem till Carros familj. Väl framme fick vi galet god mat, umgicks, pratade om resan och softade en stund innan Johan plockade upp mig. Jag och Johan åkte till Jonna, kramade om henne lite snabbt och sen åkte vi hem. Jag är helt slut efter Sthlm så orkade inte gå ut idag men jag, Jonna och Carro ska ut och fira Jonna en annan dag bara vi tre! :) Grattis i förskott hjärtat! Love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0