Tybble

Sitter hos Robban Tybble. Det är Carro, Julienne, Jocke, Robban, hans kusin, jag och Diana! Vi softar, lyssnar på musik och tar en massa kort! Björnis ikväll kan jag säga! Ska bli för roligt! Idag när jag och Johan vaknade började vi städa. Jag plockade rätt på alla kläder och allt skit och Johan tog hand om disken :) Mamma och Thomas dök upp på förmiddagen och hjälpte mig att sy löshhåret! Johan fixade våfflor till oss alla, jävligt god frukost! Tack hjärtat! Jag vilade en timma på dagen och Johan åkte till Fellingsbro med Per när jag hoppade in i duschen, fixade mig och sådär! Tog bussen hit och Carro mötte upp mig! Fan, vad vi softar! Livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0