Tonight

Johan deckade en stund när vi kom hem. Helt slut efter jobbet! Jag väckte honom iallafall, klädde på mig andra kläder och gick i förväg över till Jessica, fick mina pengar och pratade lite med henne, Fanny och Rikard. Gick sen ut och Johan plockade upp mig. Väl framme åt vi god mat och pratade lite :) Jonna kom förbi och det var så roligt att se henne igen! :) Vi ses för sällan men hon ska komma hit i morgon bitti och ta en promenad med mig och Fanta! Klockan blev snart halv nio, Jonna gick iväg och vi andra åkte till Strike och bowlade. För första gången sen jag och Johan blev tillsammans vilket är ca två och ett halvt år vann jag över honom. Tobbe vann, sen jag, sen Madde och sen Johan! Haha, jag är så lycklig! Finns tyvärr inga bevis eftersom vi glömde ta det men men mitt samvete är rent och jag vet sanningen ;) Efter bowlingen åkte vi hem till oss. Johan och Tobbe spelade NHL och jag och Madde kollade lite på de senaste tidens bilder! Nu ska jag sova så jag orkar upp tidigt i morgon! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0