Today

Efter att vi varit hos Johans systers familj igår åkte vi till Johans föräldrar til Fellingsbro och satt där en stund och pratade! Fick gasbindor och elastiska bandage av Anne, tack så mycket för det! :) Vi åkte sen hem och jag ville verkligen prata med Carro på Skype men jag var så trött så jag deckade direkt men idag jävlar måste jag få prata med min pärla! Imorse gick jag upp vid åtta, hämtade Fanta och så möttes jag och Jonna halvvägs ungefär vid mördartunnlarna och sen gick vi bort till Vivalla, vände och gick hemåt! Jonna är just nu hemma hos sig och packa ihop grejer och jag plcokar här hemma. Vi ska strax åkte till Brickebacken och simma. Livet!

För övrigt börjar denna dagen sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0