Today

Det gick riktigt bra på sjukhuset idag! Jag hade fått tillbaka ganska många procent av rörelserna i handleden och tummen så det går framåt! Om ca en månad blir det en röntgen igen och då får vi se om det ser bra ut eller inte. Vi får helt enkelt hoppas på det bästa! Vore ju skönt att slippa bli omopererad och slippa gips på sommaren! Iallafall så åkte jag hem till Madde efter sjukgymnastiken och hennes syster Malin var där med sin lilla dotter Olivia som inte ens är en månad gammal. Jag höll henne hela tiden och hon är så jävla söt! Madde och Tobbe har blivit gudföräldrar till henne förresten! Grattis hörni! :) Madde och jag åkte sen hem till mig, hämtade matpengar och sen åkte vi till Ica Maxi och handlade. Efter vi var klara skjutsade Madde hem mig och nu håller jag på och städar! Johan har deckat i sängen men snart blir det mat och då får han fan gå upp, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0