Today

Dålig början på dagen! Internet var fucked up men Madde dök upp och då kändes allt bättre! Hon höll mig sällskap när jag åt lite lunch, hjälpte mig att byta sängkläder och så pratade vi om allt möjligt! Vi åkte förbi hemma hos henne och Tobbe en sväng också en stund. Just nu är jag hemma, Jessica kommer snart hit tror jag och Robban ska komma förbi och säga hej innan han åker iväg. I kväll kommer Danne förbi en snabbis också (min kusin frånb Gävle) så det är fullt upp idag! För övrigt har jag precis duschat och ska snart klä på mig och börja packa ihop lite grejer för jag åker i morgon kväll klockan 18.10 så måste köpa biljett idag helst! Nej, nu måste jag klä på mig för dom dyker upp snart! Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0