Tired

Helt jävla slut är jag men ändå lyckas man inte ta sig i säng för man softar framför datorn med bilder, musik och jag vet knappt ens vad. Anyways så är klockan snart ett och Johan har redan dragit sig till sängen! Jag hade musik på så hörde inte om han sa god natt eller något men det är fan bäst för honom, haha! ;) Förresten så skulle jag ju följt med pappa till Stockholm på Måndag men det vart inge eftersom att bussbiljetterna dit var slut. Jag pallar inte åka med ett annat bussbolag för då blir det hundra spänn extra plus att jag, Carro och Julienne ska till Gbg på Lördag och då kommer jag behöva money. Inte så mycket där men resan dit och hem blir ju ca fem hundra så lika bra att ta det lite lugnt nu I guess! I morgon ska jag försöka sova ut och när jag vaknar ta en promenad. Drar med mig Johan om han är bättre och om han känner för det! På Måndag måste jag iallafall gå till Friskis & Svettis och träna, var för längesen nu och jag känner mig så jävla keff! Ska nog köra en timma kondition där på min favoritmaskin och därefter dra till Brickebackne och simma några längder! Bästa jag vet för fan! Nej, nu ska jag ta och sova! Kommentera mera för fan och sköt er! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0