Störande!

Hela dagen idag har internet funkat för bra för att vara sant! Jag har laddat upp en jävla massa bilder, lyssnat på massor med musik, varit inloggad på massor av olika sidor samtidigt och helt plötdligt så lägger allt av. Att logga in på bloggen, facebook, hotmail eller vad som helst tar ca tio minuter och allt man gör tar galet lång tid! "Driftstörningar" på Tele2 i Örebro säger dom men hur jävla länge ska skiten hålla på? Ska inte klaga men det är tråkigt när man sitter hemma och behöver vila och inte har mycket annat att göra än att glo på Tv eller sitta vid datan. However så längtar jag tills slutet på denna veckan! Ska bli jävligt kul att Monki öppnar i Örebro och jag längtar verkligen efter Carro och Julienne. Vore ju kul om Robban hängde på också men vi får se vad han bestämmer sig för lite längre fram! :) På Lördag ska ju Jonna firas också och det kommer garanterat bli en rolig kväll :D Jag har fixat fram en massa bilder nu som jag tänkt lägga upp på bloggen, gamla som nya men dom kommer senare om internet blir snabbare lite senare! Kan ju hoppas iallafall. Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej gummsis! Här är allt bra, om man bara lyckades få ett jobb nångång :/ Sjävldå? med handleden & allt? såg på facebook att du varit sjuk också? :( Jag saknar er, allihop! vill bara komma till örebro och umgås med er hela dagarna! sitta i solen (hoppas på sol iallafall) och fika och luncha ihop.. jag MÅSTE komma snarast. Puss

2010-03-23 @ 21:08:05
URL: http://madeleinemontgomery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0