Stockholm!

Vilken underbar dag! När jag, Carro och Johan gick upp i morse var himlen blå, inte ett moln! Dagen kunde bara bli bra! Vi fixade oss och gjorde iordning frukost och när vi var klara åkte Johan till jobbet och jag och Carro gick till Fredsgatan och väntade på bussen! Bussresan tog ca två och en halv timma och väl framme träffade vi Aksu och gick till Taj Mahal där jag och Carro köpte nytt löshår. Jag har fan haft mitt i ett och ett halvt år så det var dags att köpa nyss! Vi tog sen en fika och det var roligt som faan att se dig igen, vännen! Han drog iväg vid ett och då gick vi till cityterminael och väntade på Manuus flygbuss! Fy fan, vad guld det var när han kom! Carro och Manuu säger jag bara! Love is in the air! Vi gled upp på stan, käkade lunch på Kunghallen som alltid! När jag ätit upp lät jag dom sitta där och umgås och prata. Själv gick jag till Gina och köpa leggins och ett linne. Gled sen till gallerian och tittade lite och så klart Adidas store där jag hittade en fet tröja och ett par galet tunga skor! Tröjan var vit (glansig, såg ut som skinn) med grön/gula neonaktiga streck men det som förstörde allt var märket på ryggen. Det var guldigt vilket är okey men det var gjort av paljetter så den lämnade jag tillbaka! Skorna blev mina och det är graffiti på dom! Hur tunga som helst! Jag, Carro och Manuu gick sen till terminalen och väntade på Julienne och hennes lillebror Promise. När dom kom blev jag kär! Hennes fyraåriga lillebror var så sjukt söt! Vi tog en massa bilder, pratade om allt möjligt och Julienne kommer till Örebro om en eller två veckor och då kanske hon ska ta med sig lillebrorsan! Hoppas, hoppas!

Efter ett tag kom min bror! Fy fan, jag bröt ihop när vi träffades! Blev så glad att träffa honom med sammtidigt så ledsen över att vi ses så sällan men det kan bara bli bättre! Bror min, tack för idag jag är så glad att vi äntligen tog oss tid och sågs! Kärlek till dig!

Bilder dyker upp i morgon för jag är alldeles för trött nu och ska sova! I kväll har vi förresten varit här och där och fixat massor och Jessica ska sova över hos mig och Johan i natt! I morgon bitti ska jag upp tidigt och dra till Friskis och träna med Madde! Därefter ska jag träffa mammosh och Thomas och sen på kvällen blir det nog att umgås med Carro och Manuu!

Manuu, thank you so very much for the cd! I really appriciate it and will listen to it a whole lot! Thank you, thank you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0