Skön dag!

Vaknade i morse, trött som fan men gick upp, tog en promenad med Bella och när vi kom hem så kom Jessica och Fanta hit och åt frukost med oss! Efter frukosten chillade vi, spelade lite tv-spel och grejade med datorn! Jessica gick sen hem med Fanta och jag tog en dusch, sminkade mig och klädde på mig. Jag och Bella gick hem till Jessica och Fanta där också Ida var. Vi alla tog en promenad upp på stan och jag sprang in på H&M. Dom hade fått in en hel del och jag kunde inte låta bli att handla! Det blev två par boyfriend fit shorts (jeans). Ett par ljusa och ett par mörka! Hur tunga som helst! Och så köpte jag en svart spets-bustier. Den som jag velat ha länge! När jag var klar gick v hem till Fanny, pratade skit, drack lite saft och sen åkte vi till Systemet (jag köpte inget) och sen släppte Jessica, Fanta och Ida av mig här hemma. Jag har precis ätit lite lunch och jag mår jävligt illa så det blir lugnt i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0