Saker att se fram emot!

Kan säga att jag ser fram emot konserten i Sthlm med Method man i helgen, konserten i Gbg med Snowgoons om ett par veckor, min första tatuering om några månader, första dagen man kan gå ut och njuta av värmen i shorts och tröja, dagen då Mp kommer hem igen, fredag då jag får hålla om min älskade Carro igen, dagen då jag får träffa min kära bror igen, dagen jag får se R.A the rugged man live igen, dagen då jag får se Immortal technique live, dagen då uteserveringarna öppnar. Ja och så där fortsätter det. Finns ju en jävla massa saker man ser fram emot. Tatueringen ser jag fram emot som fan för det är något helt nytt som jag kommer se på min kropp varje dag! Sjukt att jag inte gjort tidigare men nu är jag 100 procent säker på att det är detta jag vill ha så nu ska det göras! Ni får se efter den är klar vad det blir så ni inte försöker ta min idé, haha! Nej, nu ska jag sova och vila mig som fan inför i morgon! Hoppas jag mår bra i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0