@ Roberts place

Imorse gick jag upp klockan sju när Johan åkte till jobbet. Började "möblera" om bland garderober och byråer med mina kläder så nu finns det mer plats! Blev inte bättre än innan men men hinner ändra mig många gånger till. Plockade och grejade iallafall några timmar hemma och sen tog jag en promenad till Madde. Meningen var att vi skulle träna på gymet idag men vädret var helt underbart så vi gick till Rynninge och tog en jävligt skön promenad! Det är så fint där ute och avslappnande! Pratade om allt möjligt och planerade att vi ska träffa Jennie igen, troligtvis och förhoppningsvis i morgon när Madde slutar jobbet! När jag kom hem åt jag frukost, kollade lite på tv och sen tog jag en dusch, sminkade mig och slängde på mig kläder. När Carro sms:ade gick jag ner mot stan och mötte upp henne och Julienne. Carro skulle fixa en sak och under tiden gick jag och Julienne på stan. Vi träffade mamma och Thomas en sväng och snackade lite och sen gick vi vidare och glodde i affärer. Köpte inget men skulle jävligt gärna vilja ha ett par tunga Adidasskor som vi såg på stan!


När Carro var klar gick vi och mötte upp henne och så väntade vi på Robert. Han kom efter en stund och han hade med sig Shivan. Vi hoppade in i bilen, åkte till ÖoB och handlade lite och sen åkte vi hem till Robert i Tybble. Väl framme la sig Carro och vilade för hon mådde inge vidare och jag och Julienne började städa. Diskade, dammsög och grejade i köket. Robert dammade och plockade rätt och hans kompis chillade. Just nu ligger vi och tar det lugnt. Robert och Shivan har åkt iväg och skulle göra någonting, ingen aning om vad men dom kommer snart och jag tror vi ska kolla på film eller något då en stund!


I morgon bitti åker Carro och Julienne till Sthlm och Carro ska till Tyskland på Torsdag. Kommer sakna henne så mycket! Vi har inte varit borta från varann så länge på riktigt jävla länge nu men jag tror hon kommer ha det riktigt jävla bra där borta! I kväll blir det lugnt hemma, äta någonting, glo på tv och försöka lägga mig i tid! I morgon ska jag försöka gå upp i tid igen och träna på gymet eller gå ut och gå. Vädret är så fint och det vill jag mer än gärna ta vara på! Snart kan man ju fan dra fram cykeln! Nej, nu ska jag försöka hitta lite bilder! Hörs kanske sen, eller också inte för internet hemma är fucked up och funkar inte alls. Skapligt irriterande men massa bilder dyker upp så fort vi får fart på det och då kommer jag vara mer aktiv också! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0