Ny dag, nya tag!

God morgon! Jag skulle gått upp tidigt imorse och tagit en promenad med Madelen men jag var för trött för att gå upp så jag skickade ett sms till henne och somnade om! Nu har jag vaknat, duschat och sitter och softar bara! Mamma och Micke kommer och hämtar mig om ca fyrtio minuter och då ska vi åka till sjukgymnasten! Efter sjukhuset ska jag hem till Madde och vi kanske tar våran promenad då i stället! Fan, har mycket som måste göras idag! Städa, åka och handla mat, hjälpa Carro med hennes nya blogg och försöka lägga mig i tid idag så jag orkar upp tidigare på mornarna! Nu ska jag slänga på mig kläder, borsta tänderna, käka en c-vitamin och bara ta det lugnt! Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0