Lördag

Blev sent igår eftersom att jag satt och pratade med Carro, Julienne och Manuu på skype men det var det värt! Saknar mina pärlor! :) Gick iallafall och la mig strax efter ett och gick upp vid åtta imorse! Gick upp, klädde på mig, hämtade Fanta och tog en promenad runt Rynningeviken. Tog en annan väg idag igen, älskar att gå ut och gå! Livet! När jag kom hem, softade jag och Johan en stund och sen åkte vi ut till mina föräldrar och åt lite frukost, pratade och så fick jag pengar bara för att jag smakade på mat haha! Jag och pappa gick ut en sväng också så jag fick fotografera en uggla han hade hemma. Skulle ha fotat en till men jag ville inte för den såg inte ut att må så bra. Iallafall så åkte vi därifrån till Arboga och Johan släppte av mig på badhuset där jag gick in och simmade en km (40 längder på det badet). Hur soft som helst! Johan plockade upp mig och just nu sitter vi hos Johans systers familj. Hörs sen!

Saknar dig baby, längtar tills helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0