Living the life!

Efter träningen idag har jag mest grejat med bilder, städat, ätit lunch, tagit det lugnt och när Johan kom hem från sin första dag på jobbet gick vi ner och satte på två maskiner tvätt innan vi åkte till Ica Maxi och handlade lite. Jag köpte två skitsnygga örngott och shampoo. Hade slut så var verkligen tvungen att köpa :/ Vi köpte också med en grillad kyckling och väl hemma satte Johan på ris, rensade kycklingen och jag dammsög golvet i sovrummet och ställde fram tvättställningen! Det blev grillad kyckling, ris, vitlöksdipp och aiolli till kvällsmat idag! Hur gott som helst! Efter maten gick vi ner till tvättstugan, satte på torktumlaren på blåtvätten och tog med vittvätten upp och hängde den på torkställningen. Fram tills nu har vi kollat på film: Chuck and Larry! Hur bra som helst! Jessica har varit förbi en snabbis också och hon skulle på bio med sin lillasyster ikväll :) Jag och Johan ska väl snart ner till tvättstugan och hämta blåtvätten och sen är det väl dags att sova för i morgon är det en lång dag!

Jag ska upp tidigt och träna (om jag hinner) och klockan tolv ska jag faktiskt träffa Vikson! Har inte sett honom på kanske 2 år(?) Vi ska iallafall styra upp en grej och Carro ska följa med :) På kvällen ska jag lägga mig tidigt för på Onsdag morgon åker jag och Carro med bussen till Sthlm och hämtar Manuu! Vi ska vara där hela dagen så ska väl gå runt på stan lite, träffa vänner och förhoppningsvis brorsan och sen bara umgås med Manuu! Längtar! Nej, nu har jag lite att fixa innan det är sovdags! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0