La musica

Jag har sorterat mitt iTunes som fan och i mina musikmappar på datorn för det var total katastrof! En jävla massa skitmusik som jag slutade lyssna på för längesen! Musik med en massa minnen men det skiter jag i, vissa är menade att försvinna! Nu är det iallafall mer ordning på datorn och packat har jag också hunnit med! Skönt som fan! :) Jessica har varit här en sväng och Johan och jag har kollat lite på film! Fanta låg i mitt knä och vi hade det mysigt som fan en stund! :) Jag ser fram emot i morgon! Ska upp på stan med Madde, måste försöka hitta något på H&M eftersom att jag har rabattgrejer, lika bra att spendera då fan! Måste till Gina också och haffa ett par örhängen och så ska vi så klart till Monki som öppnar i morgon också! Det jag ser fram emot mest är att jag äntligen får träffa Carro och Julienne i morgon! Älskar er tjejer som fan, la familia säger jag bara! Ingen får mig att skratta som er alltså! Love, love! Vi får se hur det blir i morgon om jag åker bil till Sthlm med Robban eller om jag tar bussen på kvällen men det visar sig. Vilket som helst blir bra bara jag får träffa mina älsklingar snart!!

Dagens outfit: Gråa mysbyxor och fet baggy t-shirt i olika färger!


Dagens skönaste:
Dusch! Bästa jag gjort på länge!
Dagens personer: Johan, Jessica, Mamma, Robban, Thomas.


Dagens sötis:
Fanta såklart!
Dagens mat: Potatis och köttfärslimpa!
Dagens godis: Glass!


Dagens Tack:
Madde, du är guld! Tack!
Dagens saknar: Carro!
Dagens mm mm mm: R.A the rugged man - Super (Hans röst är sinnessjukt tung, love it!)
Dagens ekonomi: Helt okey faktiskt!
Dagens vill: Träna, träna, träna men det blir efter helgen! Ska simma som fan på Måndag!

Dagens borde: Städa!
Dagens internet: Funkar bra nu när vi fått nytt modem faktiskt!
Dagens hälsa: Lite trött men frisk nu iallafall och det är huvudsaken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0