Internet!

Har inte haft internet på flera dagar! Men nu funkar det iallafall på Johan dator! Hade varit bättre om det funkat på min för då hade jag kunnat publicera bilden men men det vart inge med det. Iallafall så var jag, Carro och Manuu på stan i förrgår tog en fika, umgicks och så. Kommer knappt ihåg vad mer som hände under dagen men Jessica sov över här så jag skulle slippa sova själv :) Igår kom Carro och Manuu hit och vi gick till Svampen, kollade ner på Örebro och tog en fika. Jag gick sen hemåt och Carro och Manuu gick också hem. Jag fixade mig och sen gick jag över till Josefine och pratade lite med henne och Jessica innan jag gick till Svampen igen och fotograferade den lite eftersom att det var en massa olika färger som lyste upp den! Jag tog sen bussen upp på stan och gick upp till Ellen för att överraska henne, Erika och Ronja :D Nord och Cim var ockå där och det var riktigt roligt att träffa dom igen! Jag gick sen ner till Njuta och mötte upp Carro och Manuu. Vi gick till Palette och jag åt lite käk och sen gick vi och kollade på Satin men där verkade det lite så där så vi gick till Björnis och efter ett tag kom Jonna också :) Vi dansade och softade hela kvällen. Fick säga hej då till Manuu där och då eftersom att han åkte hem idag nu på morgonen! Har varit så jävla roligt med honom idag, hur snäll människa som helst!

Idag har jag en riktigt jävla dålig dag så vill helst av allt inte prata med någon! Är hundvakt till Bella iallafall och vi ska till Rynninge nu och ta en promenad och busa lite med henne!


Kommentarer
Postat av: Sonja

vilka fina bilder du tar, vad har du för kamera?(:

2010-03-07 @ 16:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0