Internet is back.

Hej igen! När jag och Bella kom hem i morse tog jag en dusch och sminkade mig lite innan pappa plockade upp oss och skjutsade till Brickebacken. När jag var inne hos tandläkaren och smärtsant fick bort tandsten gick pappa ut och gick lite med Bella! Det gick iallafall bra hos tandläkaren och dom polerade tänkderna också! Finfint, känns freshness! Efter Brickebacken släppte pappa av mig och Bella hos Zana! Vi gick upp en sväng och pratade lite och Zana hade så himla roliga nyheter, berättar senare! :) Efter en stund gick jag ner och mötte Carro en sväng och sen gick jag hem till Fanny och softade med henne, Jessica och Bella :) Gick sen hem igen och bara tog det lugnt! Madelen har precis varit här och vi har sktivit klart mitt CV och skicakt in några ansökningar! Resten av dagen blir det skriva personligt brev, träffa vänner, gå ut och leka med Bella och plocka rätt här hemma! Nu kommer nog Johan snart hem och då ska vi ut med Bella, finaste vädret! Livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0