God jävla morgon!

Hatar att sova bort dagen! Värsta jag vet men idag behövdes det så jag och Johan sov ut till klockan halv ett! Skönt! Gick upp, åt ett äpple och Johan släppte av mig på Friskis eftersom att han ändå skulle ut och åka! Tränade iallafall där och det blev tjugo minuter,  3km och 250 cal på min favoritmaskin och så gick jag på rullbandet i 2 km alltså tjugo minuter! Hur soft som helst! När jag var klar gick jag hem till Elin och Josefine och softade med Elin, Jessica och Fanta. Vi träffade Fanny och Denan precis när vi skulle gå hem, snackade lite skit och sen gick vi hem till mig och Johan. Nu sitter vi här och väntar på Carro och Robban. Jag ska städa nu så vi hörs sen! Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0