Fredagen!

Igår när vi var klara åkte vi från Ropsten till Medborgatplatsen där vi precis när vi kom fram stötte på Haris och Johanned, två killar från Örebro. Dom hade inga biljetter men vi sprang till Sneakers n stuff för dom hittade inte dit. Väl inne där så var biljetterna så klart slut, stackare alltså. Vet inte om lyckades ta sig in på annat sätt eller inte men jag är jävligt glad att vi hann köpa våra biljetter iallafall. Vi satte oss ner en stund och det gick förbi ett gäng killar och dom sa wazzup och gick vidare. Innan vi gick in på Göta källare gick vi tvärs över gatan till Mc donalds för att köpa två hamburgare hungriga som vi var! Hann aldrig laga mat, för mycket stress! Iallafall så inne på Mc donalds står tre eller om det var fyra killar framför oss i kassan (samma killar soamsa wazzup tidigare) och man såg att det var Method mans folk/crew/vänner eller vad fan man ska kalla dom! Haha iallafall så kollade den ena på Carro och sa wazzup, Carro sa wazzup tillbaka och som vanligt stod hon och bara skrattade haha! Iallafall åt vi våra burgare och sen gick vi in på Göta källare, köpte en Red bull och bara softade en timma tills konserten började. Alltså när Method man kom ut på scen! För det första, alla som hört honom vet hur fet hans röst är och jag blev inte besviken live! Vilken jävla show alltså, helt sinnes! Det enda som förstörde var en efterbliven jävla vakt och en dum jävla brud men det tänker jag inte ens berätta om. Får flipp bara jag tänker på det. Hur som helst! tung kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0