Dagens

Dagens köp: Nada! (Bussbiljett till och från Brickebacken)
Dagens roligaste: Träffa och fotografera Vikson!
Dagens sämsta: Att jag glömde min plånbok med mitt kort och pengar hemma.
Dagens mest generösa: Vikson.
Dagens konstigaste: Våran blomma vattnade jag igår och idag var den helt död. Vattnade den igen och nu är den hur bra som helst!
Dagems outfit: Lila Adidasbyxor med turkosa streck, svart baggy linne och grå tjocktröja.
Dagens frisys: Uppsatt.
Dagens smink: Mascara.
Dagens cravings: Red bull.
Dagens tänker på: Jonna!
Dagens planer: I kväll blir det Desperate houswives och Cougar town med älsklingen och Carro.
Dagen planer för i morgon: Stockholm!
Dagens personer: Carro, Vikson, Johan och Jessica.
Dagens hälsa: Bra som in åt helvete!
Dagens väder: Helt underbart!
Dagens vill ha: Ett jobb, nytt löshår, ett par feta färgglada solglasögon, pengar och en resa!
Dagens mat: Pappas Lasagne, tack! :)
Dagens pain in the ass: Mitt kliande gips!
Dagens låt: Det blev massa musik med Rihanna, Lady gaga och Beyonce i samligssalen idag.
Dagens borde ha gjort: Städat vardagsrummet men det vart inge!
Dagens kära återseende: Sjuksystern vi hade på Brickebacken. Kul att se na igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0