2010-03-12

Hej på er!  Vilken dag! Igår igen! Vaknade upp, plockade rätt här hemma och fixade mig lite, slet på mig Adidasdressen och väntade på Carro, Robert och Jocke. Dom dök upp efter ett tag och vi lyssnade på musik, grejade med bilder, åt frukost, kollade Adidas och sen åkte vi upp på stan. Gick till Entré för Carro skulle köpa en present till Manuu och sen gick vi runt, åt lite glass och sen gick vi tillbaka till bilen, åkte till Robert och softade där några timmar. Vi filmade lite filmer med Robbans cam, haha! Sjukt! Tog en massa bilder också och det dyker väl upp en del sen, om inte annat så finns dom redan på Carros blogg haha ;)  Vi åkte sen ut till mina föräldrar en sväng och hjälpte pappa med hans kamera och sen åkte vi hem till mig. Dom släppte av mig och åkte iväg och jag mötte Jennie och vi gick upp till mig och Johan och satt och pratade en jävla massa! Har ju inte träffats sen i sommras! Vi umgicks i alla fall, spelade tv-spel, kollade på gamla bilder från förr, åt mat och umgicks! Johan kom hem efter ett tag och han och Jennie spelade NHL. Jennie vann, så rätt haha! Men vem vet Johan kanske får revansch i morgon! När Jennie gick iväg åkte ja goch Johan till Ica maxi och handlade lite nödvändigt och sen åkte vi hem. I kväll blir det greja med bilder, ta det lugnt, äta glass och glo på film! Utgång i morgon! Mm hmm! Julienne is back in town!

På kvällen kollade vi som sagt på film: MIllion dollar baby blev det! Hur bra som helst förutom att Johan somnade efter halva filmen!

Så jävla roligt att se dig idag Jennie och tack till Carroo, Robban och Hedmark för igår! Det var en guld dag! Love you, C!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0