We all need to go away at times

I Torsdags kväll spårade allt ur i mitt huvud och jag kände mig ledsen och nere. Jag packade tre väskor fulla med grejer och åkte hem till mina föräldrar för att komma bort från stan. Idag är det Lördag och jag är fortfarande kvar ute hos mammosh och pappa. Jag behövde rensa min skalle, komma bort från stan och bara vara ifred. På midsommarafton jobbade jag mellan klockan 11.00 och 16.00. Efter jobbet åkte jag hem till mamma och pappa där jag fixade mig innan vi käkade grillad, galet god mat! Efter maten skjutsade Thomas, mamma och Farmor ut mig till Bäck där Madde och Tobbe firade midsommar med hela Maddes familia. Det var hur mysigt som helst! Jag älskar verkligen deras familj! Jag har inte varit där på riktigt länge och det var så roligt att träffa alla igen! Emilia blev skitglad när jag kom dit, fick en stor mysig kram och så hade jag lilla Olivia i famnen, matade henne och bara hade det bra! Jag hade med mig ett gosedjur och en klänning till Emilia också så hon var nöjd! :) På kvällen plockade Thomas upp mig och vi åkte förbi Gällersta Forngård eftersom att mamma, Vigdis och dom andra var där! Jag kollade på det där fackeltåget dom har varje midsommar klockan tolv och sen åkte jag hem och tvärdeckade. Idag började jag jobba klockan 10.30 och det var en riktigt bra dag på jobbet! Relativt fint väder i början, höll koll på ungar, pratade med mina arbetskompisar och njöt av solen! På eftermiddagen började det regna och då hoppade jag i poolen, simmade, hoppade lite på sviktettan och bara njöt i vattnet! Vatten är det bäsa jag vet så det var skönt att få bada lite! Jag tog sen en dusch innan jag och Lukas började stänga igen badet, städa och så vidare. När jag slutade plockade pappa upp mig och vi åkte hem, jag fotade lite i trädgården och sen fick jag fota några Nötskrikor som pappa tar hand om eftersom att de förlorat sin mamma. Dom var iallafall hur pigga och söta som helst så det var roligt! Bilder dyker upp när jag kommer hem! Vet inte om jag kommer hem i morgon eller på Måndag, vi får se det visar sig! I morgon börjar jag iallfall kl 10.30 och sluar klockan 19.30 så nu ska jag gå upp till mitt gamla rum, lägga mig i min gamla säng, slå på min älskade iPod och läsa skitsnack i en skvallertidning innan jag deckar! Förresten så kollade vi precis på en film som hette: Never back down! Se den, riktigt bra var den! Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0