Sleepy

Iag har jag pressat i solen igen. Köpte mig en isglass (Twister), läste lite skvaller i en jävla skittidning och sen gick jag upp och börjde packa. Gick riktigt bra faktiskt, ska bara tvätta två maskiner och plocka ner det sista sen tror jag att jag är klar! När Johan kom hem fixade vi käk, tog det lugnt och sen drog jag till jobbet. Satt där och softade eftersom att jag inte behövdes för stunden. När jag fortfarande inte behövdes cyklade jag hem och dom skulle ringa om jag behövdes men det hände aldrig så jag och Johan åkte till Ica Maxi och handlade matvaror som vi hade helt slut på. Jag pratade även lite med Madelen som jobbade när vi var där :) Väl hemma tog vi det lugnt i soffan och precis när Johan gick och la sig ringde Tobbe och hade lite problem, haha. Vi åkte raka vägen mot Ica Maxi, plockade upp Madde och sen åkte vi till Vivalla och letade efter Tobbe i ca en halvtimma innan vi hittade honom. När vi väl hittade honom åkte jag och Johan hem. Han deckade i sängen direkt och jag har suttit här och lyssnat på musik. När jag väl börjat lyssna är det så jävla svårt att sluta men ska snart sova jag med.

I morgon ska jag upp tidigt, tvätta två maskiner tänkte jag om jag orkar och när Madde kommer hit ska vi sola och umgås. Jonna kommer när hon slutar så hon och Madde ska hjälpa mig med packningen. Får inte ha med mig för mycket för då får jag inte med mig något hem! Iallafall så ska jag upp på stan i morgon och kolla en sak och sen ska Vigdis skjutsa ut mig till Bäck för jag och Tobbe ska vara barnvakt ett par timmar till Emilia och Olivia. Blir myspys! På Fredag tar Jonna studenten och fy fan vad vi väntat på denna dagen. Det gick fan snabbt för nu är den här och nu är du fri som en fågel min sötnos! Jag är så glad för din skull, nu börjar det riktiga livet! ;) Lördag jobbar jag heldag och sen Söndag ska jag och Johan fira våran tre-årsdag! :D Tre år, det är helt sinnessjukt att det gått så lång tid! :) På Måndag åker jag! Carro, snart ses vi! I cant wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0