Onsdag

Hej på er! Jag vaknade vid tio imorse, riktigt skönt att sova ut. Jag mådde rätt dåligt idag, antar att det var vätskebrist och lite solsting haha! Låg ju ute och solade i sex timmar utan att dricka vatten. Iallafall så somnade jag fort och när jag vankade imorse åt jag frukost och sen gick jag ner på baksidan för att sola. Låg ute i två, tre timmar idag och det fick räcka. Vill inte må så dåligt som jag mådde igår eftersom att jag ska jobba 18-lås ikväll. Fram tills att jag börjar jobba ska jag mestadels softa och vila men ska försöka börja packa lite, laga mat och så där. Jonna kommer förhoppningsvis hit en sväng sen också :) I morgon eller på Fredag blir det Marieberg för att växla pengar inför Tyskland-resan! Cant wait, cant wait!

Lördagen ser jag absolut inte fram emot. Vädret ska vara galet bra och jag ska jobba. Jag gillar att jobba absolut men på Lördag ska jag jobba ca tolv timmar. Börjar ett på dagen och slutar lås/stängning. Vet aldrig hur sent det blir men någon gång ska vara den första att jobba ett riktigt långt pass! Det ska nog gå bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0