Måndag

Imorse när jag vaknade klev jag upp, softade lite och lyssnade på musik i flera timmar! Hittade så äckligt tung musik som gjorde min dag! :) Städade och plockade lite också! Zana mötte mig och vi satt på baksidan och softade! Jag plockade hennes ögonbryn och sen gick vi upp till lägenheten och softade någon timma innan hon var tvungen att dra hem för att packa! Hon, Dennis och hennes familj åker snart till Bosnien för att spendera en hel månad där så hon har en hel del att packa! :) Ska försöka träffa henne i slutet av veckan igen innan hon åker! :) Det var riktigt kul att träffa dig igen Zana! :) När hon cyklade hemåt, plockade jag lite, tog en dusch och slängde på lite solpuder och mascara innan Johan kom hem. Vi pussades och sen gick jag hem till Carro och vi softade på hennes baksida en stund innan vi gick upp till hennes lägenhet och pratade lite med Manuu! Jag gick sen hem, mötte upp Jonna på baksidan och vi pratade och chillade en stund! Jennie kom förbi och vi satt på baksidan ytterligare en stund. Jonna gled hemåt, Jennie och jag gick upp till lägenheten. Tobbe och Johan var hemma så Jennie spelade NHL mot Johan och jag lyssnade på musik och grejade med bilder! :) Tobbe gick och mötte Madde som varit i Sthlm hela dagen och sen kom dom upp igen! :) Jag och Madde följde sen Jennie till Pitchers, var soft med en promenad! På vägen upp mot stan såg jag Nathalie och Annelie på Liquid så pratade med dom en stund! Var inte igår man såg dom kan jag säga er! :) Iallafall så gick vi sen hem, jag käkade lite snabbt och sen gick jag, Tobbe och Madde bort mot dom. Jag mötte upp Carro, Tobbe och Madde gick hem och så softade jag med Carro en sväng! :) Nu är jag hemma och lyssnar på musik och softar! Johan och Per ska spela lite NHL och umgås så jag ska greja med musik och bilder! :) Jobbar mellan 13 och 21 i morgon så det blir en lång och skön dag på jobbet! Ska vara riktigt fint väder! På Onsdag blir det Kolmården med pappa och kanske med Carro och Manuu! Hoppas, hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0