Fredag

God morgon! :) Igår när jag och Jonna var klara så cyklade vi för att träffa MP som var hos en kompis inte långt ifrån mig. Vi softade med MP och hans vänner en stund och det var så jävla roligt att träffa honom igen! Nu är han äntligen hemma och han är här för att stanna! Jag och Jonna cyklade upp på stan och mötte upp Carro, Andreas hennes lillebror som fyllde arton igår och deras pappa Magnus! :) Vi satt på Olearys och sen tog vi en sväng till Burger king för att käka. Jag och Jonna cyklade sen mot väster där vi mötte upp DK och Igor! Jag hade med mig Snowgoons t-shirten till DK och det kändes som att han blev glad? Jag hade också med mig ett klistermärke signerat av Reef :) Jag tror att han blev glad :) Jag följde sen Jonna en bit och cyklade sen och mötte upp Carro! Vi följdes hem och väl hemma tvärdeckade jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0