Skön vecka

Detta är en skön vecka. Jag har haft riktigt bra arbetstider så har hunnit med annat än att bara jobba! :) Häromdagen på kvällen åkte jag ut till Malin och kenneth där Tobbe var och softade med dom! Kenneth och Tobbe badade i poolen och jag och Malin kollade på avsnitt av Desperate houswives ute på verandan! Hur soft som helst! :) När Madde kom hem från jobbet satte vi oss ute en stund innan vi gick in på altanen och satt där och pratade ett bra tag innan vi deckade! :) Dagen efter när vi vaknade vid sju, åtta gick vi över till Malin och Kenneth, mös med ungarna och tog det lugnt! Vi tog några bilder på Olivia och Emilia men var sen tvungna att åka iväg! Vi åkte hem till Issa där vi slängde på oss bikinis direkt och kastade oss i hennes pool! Livets pool kan jag säga er! Det var en galet soft förmiddagen! :)

Igår kväll efter jobbet åkte jag hem och softade med Johan och senare på kvällen kom Tommie, Jonna och Alex hit och plockade upp mig. Vi åkte till Säbylund för att ta ett kvällsdopp! Vattnet var sjukt varmt så det var riktigt nice! :) Det blev ett bra avslut på en bra dag! Har haft bra dagar på jobbet ockå kan jag säga! Skön värme, härliga jobbarkompisar och trevliga människor, ungar och så! :) Igår var det en sextonårig kille på jobbet som sa: Jag finns om du blir singel! Så jävla gulligt, haha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0