R.A the rugged man live in Frankfurt!


Foto: Jag.


Kommentarer
Postat av: ragnar

tjejer kan inte hålla på med sånt här. Vissa människor vaknar sent, jag vaknar arg sen

Hela tiden hungover, det är ett sorgligt skick

Jag älskar sprit, hon min tik och hennes röv stora

Men jag minns inte någonting från vår sista dag

Jag torkar sömnen ur mina ögon och jag kika min telefon

Tjugo texter, trettio samtal, bara lämna mig ifred

Mitt huvud dunkade som en galning, jag behöver lite Patron

Det är håret på hunden, gud behöver ett ben

Kyss min mamma på kinden, titta hon vacker

(Vinnie du är en enda röra, vad jag ska göra med dig?)

Jag vet att du matlagning något

(Ja, jag gjorde lite mat till dig

Managut, bragol och vissa brigutte också)

Jag sa ju vilda gånger ma jag inte knulla med fläsk

Vänligen passera lucatelli och ett gäng salt

Telefonen ringer, det är polisen, men som skulle ha trott?

Detta jävla svin säger åt mig jag är beror i domstol

2010-11-19 @ 16:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0