Onsdag

Vilken dag! Vaknade, tog en dusch, plockade ihop mina grejer och sen skjutsade Vigdis mig till jobbet! Väl framme slänge jag av mig kläderna, snackade skit med John och solade en timma innan jag började. Dagen rullade på som vanligt med en massa folk! Det var en guld dag som vanligt! När jag slutade hoppade jag i hopppbassängen och hoppade lite med Emina en gullig liten tjej som alltid badar på Djupadalsbadet! :) När jag slutade plockade Vigdis upp mig och vi åkte till Willys i Marieberg och plockade upp ett paket idag igen! Det var den andra tröjan från Topstreetwear.com från märket Acrylic! Riktigt tung t-shirt! Väl hemma åt jag och Johan snabbt mat och sen gick jag ner på baksidan och chillade med Jonna. Carro och Kritan kom efter en stund och sen kom också Madde! När alla gick hemåt, gick jag upp, lyssnade på musik och Tobbe och Johan kollade på fotboll. Nu har jag precis kommit hem efter att ha träffat Mp en snabbis! Ska när som helst decka tänkte jag! :) I morgon jobbar jag 14.00-21.00! Sov gott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0