My day

Jag har haft en riktigt bra dag idag! Före jobbet plockade Vigdis upp mig och vi åkte förbi Willys och plockade ut ett paket från H&M. Det innehöll ett par trosor och matchande BH. Blev hur bra som helst faktiskt! :) Vi åkte sen mot Kumla och jag gick in till jobbet! :) Dåligt väder idag men det gör mig inget! Kan inte säga för många gånger att jag älskar mitt jobb! När jag slutade plockade Thomas upp mig och skjutsade mig hem. Shit, vad det regnade då och har gjort hela dagen för den delen! Väl hemma, slängde jag på mig torra kläder och satte mig på cykeln. Rullade hem till Dk i spöregnet och väl framme fick jag torra kläder och så chillade jag med Jonna och Dk! :) Jag lagade lite mat, blev tortelini med pesto! Göttans! :) Vi softade, lyssnade på musik, kollade på videos, pratade och bara hade det bra! Nu är jag hemma igen och tänkte se om jag kan lägga upp lite bilder här i bloggen! :) Tack för idag mina kära vänner! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0