Min dag

Idag efter att jag städat klart iallafall halva lägenheten så gick jag ner, mötte upp Mp och vi cyklade till stan. Vi satte oss på La baguette så Mp fick äta frukost och sen gick vi runt på stan ett bra tag och jag köpte lite små saker :) Efter stan gled vi tillbaka till norr, satt på baksidan och softade. När Mp drog, cyklade jag iväg till Marcus och Anna och tog en fika med dom i deras lägenhet :) Det var hur trevligt som helst, tycker så himla bra om dom så det är sjukt! :) Nu är jag hemma igen, plockar, städar och fixar. Nu är det bara badrumet och vardagsrumet kvar att städa men det får bli senare ikväll för om ca en timma ska jag iväg och fotografera en person! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0