Me

Lite info om mig för den som är intresserad, haha!

Förnamn: Lisa
Mellannamn: Adelia & Linnéa
Efternamn: Ullström
Född: 20 January 1989
Yrke: Badvakt

Dagens personer: Mp, Anna, Jonna, Marcus, Johan, Lisa och Caroline är de personer jag umgåtts med idag!
Dagens roligaste:
Äventyren under plåtningen!
Dagens snällaste: Mp, tack för glassen!
Dagens godaste:
Ben & Jerrys chokolate fudge brownie.
Dagens klädsel:
Svarta mysbyx shorts, vitt linne, vit t-shirt med tryck, vita nike-sneakers och orange/rosa Adidaströja.
Dagens shopping:
Fotoramar, kylskåsmagneter, en lila riktigt fet Adidasväska och en basket boll.
Dagens  saknar:
Mitt hjärta Johan! Nu får du ta och komma hem från paradiset!
Dagens bästa: Fick veta vad jag fick i lön idag! Jag är så lycklig! Älskar mitt jobb!
Dagens sämsta:
När jag råkade gå på hinken med vattenallt vatten hamnade på golvet!
Dagens musik:
Allt jag postat i bloggen idag, för tung musik!
Dagens ser fram emot: Gbg med Madde, Tobbe, Johan och kanske någon mer och såklart resan till Tyskland/Swiss/Czech republic Prag!
Dagens hoppas: Att problemet som finns ju nu försvinner väldigt snart!
Dagens tack: Tack till dig Johan för t-shirtarna! Riktigt tunga!
Dagens roligt att se: Madde P och Benjamin stötte jag och Mp på inne på H&M, var riktigt roligt att se er!
Dagens jobb: Nadas, idag var jag ledig!

Kommentarer
Postat av: Emma - foto, mode, vardag

Härligt :) Jo det är bara bra här :) Vad händer imorgon då?

2010-07-28 @ 00:12:26
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0