Måndag

Imorse klockan sex skjutsade Thomas mig till jobbet, snäll som han är så jag var där strax efter klockan sex! Började med att skura hela damernas omklädningsrum och sen öppna stället, bottensuga bassängerna och så vidare! Vid nio kom John, Lukas och praktikanterna och dagen rullade på som vanligt med andra jobbarkompisar som kom och gick! :) Det var riktigt bra dag, grotesk men skön värme! När jag slutade badade jag en stund med några ungar på badet och sen bytte jag om och fick skjuts hem av mamma, Vigdis och Thomas. Innan vi åkte hem åkte vi förbi farmor och hon visade hur hon sytt om en av mina t-shirtar från Topstreetwear.com! T-shirten blev hur tung som helst, precis som jag sett framför mig och hon skulle fixa fler! Ska visa någon bild för er sen! :) Jag är äckligt nöjd! Jag åkte iallafall hem, gick ner till kiosken och köpte glass till mig och Johan och så hade vi det mysigt och umgicks en stund innan jag åkte ut till Bäck där jag softade med Malin, Tobbe och Kenneth. Tobbe och Kenneth badade i deras nya pool så jag tog lite kort och sen kollade jag och Malin på Desperate housewives-avsnitt! Nu är jag i Maddes och Malins föräldrars hus med Tobbe! Vi väntar på Madde och sak väl snart sova! Ser fram emot i morgon! :) Ska umgås med Maddes familj och sen jobbar jag mellan 13.00 och 21.00! Jag älskar mitt liv och mina älskade vänner! Kärlek till er och till min familj! Tack för att ni stället upp så mycket! Uppskattar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0