Lördag

Vaknade vid tolv imorse, helt deckad eftersom att jag och Carro var vakna tills klockan var fyra inatt. Vi vaknade iallafall, gick upp och lagade mat. Det blev goda ostfyllda tortillini med pesto och sen åt vi lite chokladpudding till efterrätt. Lördagsgodis? Haha! Jag tog sen bussen ut till Marieberg en sväng och kollade lite. Köpte toffsar och två linnen på REA. Jag älskar REA, haha! Tog sen en promenad till Willys och hämtade ut ännu ett paket från Topstreetwear.com. Jag hade beställt ännu en t-shirt och den var galet tung! Ska sy om den lite idag med farmors hjälp tänkte jag om hon kan! Hoppas, hoppas för då kommer den bli så jävla fet så jag kommer bli tvungen att ha på mig den varje dag, haha! Saknade jobbet idag i värmen kan jag säga! Ville verkligen åka dit! :) Micke plockade iallafall upp mig och skjutsade hem mig! Jag och Carro softade lite, hon var här medans jag var på Marieberg! Vi testade kläder och grejade och sen rullade hon hemåt! :) Jag har tagit på mig lite mindre kläder nu, så galet varmt. Har också packat mina väskor fulla med bikinis, kläder och så vidare. När jag kommer till mamma och pappa ska jag först fotografera ett rådjurskid med pappa, sen ska jag och mamma gå över till farmor och försöka sy om t-shirten och sen tänkte jag ta med mig Vigdis och ta en promenix runt skogen med hästarna! HUr mysigt låter inte det? Ska försöka passa på att plåta lite där ute också, är ju så galet fin natur! :) Nej, nu ska jag packa klart och sen kommer mamma och dom andra och plockar upp mig! I morgon blir det jobb förresten! 08.00-17.00. Direkt efter jobbet ska jag hoppa i bikinin och bada/hoppa! Längtar! :) Hörs senare eller i morgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0