Livet, livet!

Vilken dag! :) Jobbat mellan 10.00-17.45. Jag spenderade ca fyra timmar i vattnet på jobbet idag! Underbart! :) Jag körde livräddning med praktikanterna, körde badvaktstestet med Thunis och slog honom två gånger! Kändes bra att vinna över en kille, haha ;) Jag simmade också ca två km, hoppade på svikten i hopptornet och så vidare! :) Ja, det var galet skönt eftersom jag älskar vatten! Kunde inte ha ett bättre jobb! Idag jobbade jag med så galet sköna arbetskamrater också och det är också underbart! :)

När jag slutade plockade Thomas upp mig och vi åkte till Maxi i Kumla en snabbis så jag kunde köpa frukost. Blev bröd, mjukost och vitamin well! Finfint! Väl hemma hos mina padres bytte jag om och sen tog jag en promenad på ca fem km och det var så galet skönt! Perfekt värme i luften och så himla sköna vindar! :) Väl hemma blev det grillat med familjen, Vigdis och Thomas! :) Efter maten gick jag och mammosh över till Farmor och hon hade sytt om ytterligare tre t-shirts åt mig! Tack, tack, tack Farmor du är guld värd! Mamma toppade mitt hår också vilket behövdes så det kändes bra! Nu ska jag fan se till att toppa det om sex veckor så det inte tar för lång tid emellan gångerna man toppar! Iallafall så blev det en trevlig kväll hos Farmor med gott fika och trevlig sällskap :) Om en halvtimma ska jag värdecka och sova i nio sköna timmar!

I morgon jobbar jag 06.30-15.00 och sen får vi se vad som händer. Har lite planer med några personer, men kan inte skriva vad här. Får se bara om det blir av för jag har inte hört något om det idag men det visar sig. Hur som helst så ska jag föbi Marcus och Anna i morgon med Tobbe för dom har inflyttning/förlovningsfest :) Ska bli riktigt trevligt! Nej, nu ska jag lägga mig i sängen lyssna på musik och decka! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0