Galet lång helg!

Fredag: I Fredags jobbade jag 06.30-15.00! Öppnade med Anders och det gick hur bra som helst! När jag slutade kom mamma och Thomas och skjutsade mig hem till stan och jag åkte hem, fixade mig, slängde på mig kläder och blev upplockad av en kille som heter Johan. Vi plockade upp en vän till honom och åkte ut till ett ställe där vi mötte upp ett gäng andra sköna människor. Vi hade sen en plåtning som varade i ca tre timmar och fy fan vad roligt det var! :) Jag kan inte berätta något om plåtningen eller vad bilderna är till för men det kommer senare! Iallafall så var alla tjejer och killar som var med på plåtningen hur sköna som helst och det var riktigt roligt! :) När vi var klara åkte vi in mot stan och väl hemma bytte jag om och cyklade iväg och mötte Tobbe. Vi gick upp till Anna och Marcus som hade inflyttnings/förlovningsfest! :) Var en massa härliga och trevliga människor där och vi hade hur trevligt som helst! :) Jag cyklade sen upp på stan och mötte upp Carro, Manuu och Sicknature på Pitchers. Kritan och en kompis till henne dök upp efter en stund och vi satt där ett bra tag och bara umgicks och hade hur roligt som helst! Ni vet vad jag menar, haha ;) Jag cyklade sen till Satin där jag mötte upp Madde! Vi cyklade till Burger king, käkade lite och sen drog vi hem och jag deckade!

Lördag: Mamma och Thomas plockade upp mig på eftermiddagen runt fem och innan det gjorde jag i stort sett inget speciellt. Vi åkte till ICA Maxi för att handla och jag fick med mig en massa saker hem som jag verkligen behövde! Tack till er för att ni ställde upp med skjuts och så! :) Väl hemma plockade jag upp matvarorna och sen kom Madelen. Jag packade ihop en väska med grejer och sen cyklade vi hem till Madde. Jag tog en dusch direkt när vi kom dit och när jag var klar åkte vi ut till Bäck. Jag och Madde pussade och kramade på Emilia, pratade skit med Malin och Kenneth och hjälpte dom lite med sin packning inför semestern! :) Vi åkte sen tillbaka till stan och medans min trötta vän Madde softade, fixade jag iordning mig. När jag var klar cyklade jag hem, Jonna kom över och vi klädde på oss och drog till Satin! :) Vår kväll där var helt okey faktiskt :)

Söndag: Åkte till Marieberg med mamma, Thomas och Micke. Köpte ett par kylskåpsmagneter med fina texter på, några små ramar och lite annat! :) Efter Marieberg softade jag hemma innan jag drog hem till Carro och softade med henne, Adde, Sick och Manuu! :) Cyklade sen hem och deckade! :)

Idag är det Måndag och innan jobbet åkte jag, mamma och Thomas till Jysk bäddlager ute i Marieberg och vi hittade riktigt fina sängkläder! Jag har länge letat efter ett par vita och nu hittade jag ett par i ett grymt skönt material och dom var heltvita med vitt mönster på som skimrade lite smått! Galet fint var det! Tack mammosh för det! :) Vi åkte sen förbi Maxi och handalde lunch innan dom släppte av mig på jobbet! Idag jobbade jag mellan 13.00-21.00! Efter jobbet åkte jag hem och satte direkt igång med att damma, dammsuga och städa i sovrummet! Gjorde det äckligt noga och när jag var klar la jag på de nya sängkläderna och nu är det hur fint som helst! :) Nu ska jag bara ta det lugnt, troligtvis plocka lite mer, lyssna på musik och softa! :) Kommer nog fler inlägg snart för jag har en stor nyhet att berätta! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0