10.00-17.45

Hej p er! Jag har haft en riktigt bra dag! När Johan gick till jobbet klockan sex imorse vaknade jag och bestämde mig för att gå upp. Jag diskade, dammade lite i köket, skurade rent på köksbänken, skurade hela badkaret, tömde alla sopor och bar ner dom till soprumet! Kändes som ett riktigt bra sätt att starta dagen på! Skönt att få skiten gjord iallafall. Vigdis plockade upp mig när jag var klar och vi åkte mot Kumla, handlade på Ica Maxi och sen släppte hon av mig på jobbet! Jag hoppade i eftersom jag hade en halvtimma på mig innan jag började! Hann bara i och upp och sen blev det inge mer. Slängde på mig arbetskläder och sen rullade dagen på. Tommie, Alex och en av deras vänner dök upp och då slänge jag av mig jobbarkläderna och hoppade i bikinin. Hoppade lite, simmade lite och softade med dom! När dom gled iväg, bytte jag återigen om, åt lunch och sen rullade dagen vidare igen! :) Det var en riktigt bra dag idag! Underbara jobbarkompisar, mycket skratt, lagom fint väder, härliga ungar och så fick jag bada också! Jag älskar verkligen mitt jobb! Idag sa Per till och med att det märktes att jag trivs och att det strålar om mig! Det kändes så bra att höra för då syns det förhoppningsvis utåt att jag är glad och verkligen trivs! :) Efter jobbet plockade Vigdis upp mig och vi åkte till Willys i Marieberg för jag skulle plocka upp ett paket som kommit från Topstreetwear.se! I paketet låg två Dissizit-t-shirts som var riktigt jävla tunga! En vit och en svart med två olika tryck. Ska försöka hitta dom på nätet så jag kan visa er annars får jag helt enkelt ta några bilder på dom! Rea var det också så fick båda två för en femhundralapp! Utan tvekan värt! Väl hemma mötte jag upp Carro, Palle och Kritan en sväng och Denan och Fanny cyklade förbi också! Pratade lite och sen sprang jag bara upp och ner och sen åkte jag, Madde, Johan och Tobbe till Sånnaboda. Dom badade, men inte jag! Hade badat tillräckligt idag! :) Efter en stund åkte vi hem, jag cyklade hem till Carro och softade med henne och Kritan innan vi cyklade till Liquid och satt där en stund med Jessica och Sofie! Nu är jag hemma, ska plocka rätt på lite kläder och på min väska och sen tänkte jag decka! Jag har haft en galet bra dag och hoppas att morgondagen blir det samma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0