Skön dag

Vaknade vid halv tolv imorse, Dilba kom inspringande (Madeleines och Fredriks hund) och la sig brevid mig i sängen på rygg och jag fick klia henne på magen haha. Hon gosade ner sig rejält och hårade ner överallt! Det var iallfall mysigt, älskar hundar minus allt hår dom fäller! Jag, Madde och Fredrik käkade frukost, jag tog en dusch och så åkte vi till Sätra där vi släppte av Fredrik och sen åkte vi till Furuvik där vi mötte upp Mattias och gick ner till piren en sväng :) Det är hur fint som helst där nere kan jag lova och på sommaren är det helt oslagbart! Måste dit i sommar! :D Iallafall så gick vi tillbaka upp, Mattias gick hemåt och jag och Madde gick in till Björn, Pia, Maria och Sevgi, umgicks, tog en fika och snackade en massa skit :) Var riktigt kul att träffa Sevgi igen, var några år sen nu tror jag! :) Madeleine och jag var tvungna att åka hem efter ett tag för att rasta Dilba :) Vi skulle gått på bio i kväll (Snabba cash) men salkongen var fullsatt så vi väntar just nu på Fredrik och när han kommer ska vi fyra film, köpa mat och bara ha en skönt hemma kväll. Jag kanske ska ner till Interpool en sväng och säga hej då till Danne och Jacke eftersom att vi troligtvis åker hem i morgon :)

Måste ju berätta lite snabbt om igår också förresten, har ju bloggat sämst! Jag och Madeleine började dricka vid fem (tidigt) fixade oss, chillade, fixade oss mer, drack och lite senare på kvällen hade Freddan gjort riktigt god mat till oss! Det blev kycklingfilé, potatisklyftor och bearnaisesås! Galet gott, tack för det! :) Vid elva åkte vi ner till Interpool där vi umgicks med Jacke, Danne, Maja och lite annat folk innan vi gled ner på stan. Jag gick in på Slick och hängde med David, Mattias och några andra. Danne och Maja gick till Goya men kom senare till Slick ändå :) Stötte sedan på Henke i baren och så dansade jag lite med Micke, Milo och dom andra! Det var en riktigt trevlig kväll förutom att Madeleine inte var med ut. Men jag förstod henne för hon var riktigt trött :) Hon och Fredrik plockade iallafall upp mig vid tvåtiden och då var det raka vägen hem, nattmacka, sova! :)

Det är ungefär vad vi haft för oss! Nu måste jag umgås innan Madde deckar och snart blir det mat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0