Lugn kväll

Jag och Johan åkte hem till mamma och pappa, satt i soffan och tog det lugnt en stund, hjälpte pappa lite med hans kamera, datorn och grejer. Vi blev bjuda på mat, tack så mycket för det smakade mycket bra! :) Efter maten var vi tvugna att kila men mamma skickade med oss glass, shampoo och pengar :) Johan släppte av mig på stan och jag mötte upp Carro, Jessica och Kritan en stund innan jag gick hem. Den här kvällen har varit väldigt jobbig, jag har varit trött och så jävla nere helt utan anledning men det måste finnas sådana dagar också! Nu ska jag plocka rätt lite här hemma och sen sova för i morgon klockan nio ska jag träffa Madelen igen och då ska vi ta en promenad/joggingtur igen. Måste styra upp det här livet! Bort med gipset vore det bästa av allt, vill tillbaka till jobbet och rutiner! Nu ska jag förresten över till Jessica en sväng och snacka lite med Carro, får se vilka som är där. Varje dag är en surprise! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0