Lång dag

Det gick riktigt bra på arbetsförmedlingen imorse, ska dit igen på Onsdag och fixa lite annat. Efter arbetsförmedlingen åkte jag och Johan upp på stan en sväng och var han inte grinig innan så blev han det då. Fy fan vad killar blir cranky av en liten jävla stund på stan men men, han ska inte behöva följa med igen ;) När Johan åkte hem släppte han av mig hos Zana och Dennis och vi tre chillade hos dom, umgicks och pratade om allt möjligt.. Zana fixade mat och hela köret, blev pasta och carbonara (aldrig ätit förut) men det smakade gott som fan! :) Tack för det hjärtat! :) Vid tre plockade Madelen upp mig och vi åkte ut till mina föräldrar och hämtade skidor och pjäxor som Madelen ska låna när hon åker till Voss i veckan! Själv hämtade jag lite annat så umgicks vi och glodde på tv :) Nu är jag tillbaka här hemma och chillar, blir nog Liquid en stund i kväll med lite folk.  Behöver det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0