Kvällen

Madeline och Fredrik åkte iväg en sväng så jag tog ut Dilba på en promenad och innan jag gick hem så mötte jag upp Jacke och Danne och sa hej då och tack för ännu en trevlig helg! Dilba är så jävla mysig! Vi hade en riktigt trevlig promenad och lekte som fan, haha! Nu i kväll har vi mest sappat på olika tv-kanaler och bara chillat. Alla är helt slut men jag tänkte börja packa ihop alla mina saker snart. Ska packa fint som fan så det bara är att vika in allt när jag kommer hem! Hoppas, hoppas, hoppas det är någolunda fint hemma nu som jag tror haha!

Nu har jag den bästa nyheten på länge till er mina söta läsare! - Johan, min älskade sambo blev ju varslad från Atlas copco i början av sommaren. På Samma dag som våran tvåårsdage den 6 Juni om jag inte minns fel och i Torsdags precis när jag hade åkt iväg mot Gävle ringde Atlas upp honom och nu är han återanställd! Jag är så jävla glad för din skull hjärtat, om du bara visste! Älsar dig av hela mitt hjärta! :) Nu är det bara att hålla tummarna för att min handled ska läka bra så jag kan börja jobba fort som fan och förhoppningsvid få deltid, heltid eller iallfall mer timmar så jag kan hjälpa till med hyror räkningar, spara pengar och resa, hitta på saker m.m. Det kan bara bli bättre helt enkelt. Älskar dig Johan, så glad för din skull! :)

Livet har börjat ordnat upp sig till det bättre känner jag. Det finns dagar när jag mår skit när jag känner att hela världen är emot mig och andra dagar när jag känner mig älskad av allt och alla men så är livet och jag har blivit bättre på att tänka positivt och att se mer positivt i livet. Tack vare framförallt en person som jag älskar väldigt mycket har jag slutat fokusera så mycket på det negativa och mer på det positiva. Tack så mycket min älskade vän, du vet vem du är! Kärlek till er mina nära och kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0