Helvete!

Jag och Madeleine åkte från Gävle vid lunch idag. Åkte halva vägen i skogen och så som vanligt vägen från Västerås mot Örebro. Pratade om allt och ingenting och var trötta som fan! Väl framme i Örebro kom hjärtat ner, pussades och kramades med mig och så kom Madelen och Tobbe hit också. Madeleine var tvungen att åka hem till sin pappa och jag och dom andra bar upp all min packning. Vi satt här uppe och umgicks, jag packa upp mina prylar och så hängde jag in kläderna i garderoberna. Efter en stund kom Mats, Kristina och Marcus hit med deras galet söta hundvalp Maja! Hur go som helst så hon var här en stund medans Makke och hans föräldrar kollade på en lägenhet på väster. Vi har precis ätit, Makke och hans föräldrar har plockat upp Maja och så skulle jag precis beställa en tung Adidaströja. Den kostade tre hundra kronor men med frakt skulle det bli sju hundra. Jag valde att avstå och håller mina tummar för att den dyker upp i Örebro/Stockholm! Need that one extret jävla bad! Nu ska jag umgås med hjärtat! :)

Tack Madeleine, Fredrik och alla andra för en underbar helg! :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

AHHH vad dyrt det blev med frakt!!!! :O

Fan va synd :/



Tack själv gumman, i loved it!

2010-01-24 @ 18:56:55
URL: http://madeleinemontgomery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0