Flängt överallt idag

Galet skön dag! Gick upp klockan 08.00 idag med, mötte upp Madde utanför henne ca kvart i nio och då gick vi ner till Rynningeviken och runt på en massa stigar. Gick en promenad på ca en timma och sen hemåt. Väl hemma tog jag en dusch, sminkade mig lite och så åkte jag och Johan till East west sushi (mitt jobb, sjukskriven för tillfället) och kollade kassan lite för att färska upp mitt minne lite. Min sjukskrivning går snart ut och eftersom att jag får så dåligt med pengar så behöver jag börja jobba så snart som möjligt så lika bra att vara förberedd. Jag kan ju inte diska på ett bra tag men kassa går bra iallafall så lika bra att vara förberedd.

Vi var iallafall där en stund, snackade lite med chefen och personalen och sen åkte vi till Lidl och handlade Cevapcici. Därefter åkte vi till Willys och handlade lite annat och sen till Maxi och handlade resten. Flängt runt överallt fan! Nu har vi kommit hem, packa upp alla matvaror (blev hur mycket som helst) och så har jag ätit en riktigt god frukost med fullkornsbröd, smör och ost! Gott, gott! Nu ska jag greja lite här hemma och ta det lugnt en stund så får vi se vad som händer sen! :)

Lil Wayne Ft Eminen - Drop the world


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0