Detta är helt sjukt!


I morgon, Fredag kommer Ronja hem från Oslo till Örebro och det betyder att alla vi tjejer som hållt ihop sen gymnasiet är samlade! Det händer inte ofta att alla är hemma kan jag säga! Madeleine, Ronja, Erika, Madelen, Ellen, och så jag! Vi ska fira i morgon och jag, idioten har lovat klänning och klackar. Morgondags kvällen kan sluta hur som helst! Iallafall så är jag hur glad som helst just nu! Haft en underbar dag och morgondagen kan bara bli ännu bättre! Älskar er tjejer, ni är guld värda! Kärlek!

(På bilden: Ronja och jag i Halmstad. Foto: Madelen, tror jag! :) Redigering: Jag.)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha ja din knäppis, du lovade ;) Hihi.

Du är guldvärd min Lisa minelli! <3 Love you!

2010-01-28 @ 17:35:50
URL: http://madeleinemontgomery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0